Tjena hejhejhej

Jaha. Så har även jag fallit för trycket och gjort en blogg. Superspännande måste jag säga. Jag kan totalnoll om bloggar och sånt, så ansvaret för att fixa så att det ser liiite roigare ut på den här sidan har jag lagt i händerna på min goda vän Emelie. Sisådärja, nu har jag en sak mindre att fixa, men har ju å andra sidan fått en sak mer att göra alla andra dagar nu. Jippi.

Alltså, för den som inte vet det och av nån anledning råkar ramla in här, så kommer jag att spendera de följande 10 månaderna i Frankriket. Woho! Så här kommer man alltså, förhoppningsvis, kunna läsa om vad jag pysslar med några mil söderut.


Det var nog allt jag hade att dela med mig av för den här gången.
Kalaskul, eller hur?

Rock on,

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0