Dan före dopparedan!

Hej på er alla!!

 

Idag är det den 23 december, vilket betyder att imorgon är det JULAFTON!!! Jag har inte gjort så mycket annat än att gå till posten idag och postat de sista julklapparna (ni får ursäkta förseningen, men det blir så ibland). Jag har fått bekräftat att ett paket har kommit fram i alla fall, och det bådar ju gott för resten.

Jag har fått några trevliga jul-relaterade mail idag och det är ju alltid trevligt!

 

 

En liten bild från julgranspyntandet häri veckan

 

Den står i andra salongen och hela rummet skiner av jul!

 

På mitt lilla ärende till posten idag gick jag förbi den här, och kände att jag bara var tvungen att gå in och kolla lite. Jag råkande kanske köpa lite också, men det är ju faktiskt JUL!

 

Såhär ser Trouville-sur-Mer ut idag, snölös men lite solig och vacker (sådär klockan 4. Klockan 6 började det storma med blåst och ösregn. Igen.)

 

Fåren som jag har upptäckt med att jag bor granne med. Jag hörde dem för första gången i förra veckan, de bräkar väldigt högt ibland så det hörs ända in till mitt rum!

 

Och de kommer springande och flockas vid staketet när de ser en!

 

Och en liten liten lammunge!

 

Puss, sov så gott i natt (om ni kan...)!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Jytte

Wow vilken gran! Hur många meter glitter gick det åt? Vår känns fullhängd men skulle nog upplevas som ödslig om den stod bredvid er...

2011-12-24 @ 00:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0