Jag önskar mig...

Här kommer en liten liten önskelista! Det är ju inte så lätt att frakta paket hit direkt, så jag förväntar mig absolut inga paket, kanske ett långt och trevligt brev istället? Jag kommer tyvärr inte kunna ge så många presenter till någon heller, men några hoppas jag att jag får iväg så att de kommer fram till jul!

 

OM någon har lust att ge mig något önskar jag mig massor av fina kläder! Till exempel så har MONKI massor av fina kläder, Topshop funkar ju alltid, och American apparel också.

 

Annars allmänt fina puffiga klänningar och kjolar.

 

Och fina tröjor och t-shirtar som gör jeans lite roligare till exempel.

 

Strumpbyxor också! Icke-genomskinliga, lite tjockare som funkar till kjol under vinterhalvåret, vita och svarta, och kanske nån annan rolig färg också! Eller fina strumpor och sockor.

 

Det här med upplevelsepresenter är annars en bra grej, sånt som jag kan göra med alla er som jag inte har träffat på ett år och vill umgås jättemycket med när jag kommer hem!

 

Min ipod har nu efter ganska många år gett upp, precis när jag börjar tycka det är helt okej att gå ut och springa, och då vill lyssna på musik eller harry p. Så nu önskar jag mig en ny! Typ den här.

Men den kanske jag önskar mig i födelsedagspresent istället, för nu är det alldeles för kallt och regningt och uschligt här för att gå ut och springa.

 

Ett allmänt julklappstips till alla: Marimekko har en julkalender och ger varje dag 15 % rea på någonting! De har fiiina saker! Idag till exempel är det rabatt på tjusiga vantar, halsdukar och mössor!

 

Braiga fina reflexer! För jag har inga, och det skulle kännas bra att ha nu när det blir mörkt tidigt även här och jag är ute på mina kvällspromenader upp från stan längs 70-vägen som nästan inte har nån trottoar, och där bilarna svichar förbi i 85 knyck.

 

Om jag kommer på något nytt så lägger jag till det här, bara så ni vet!

 

Hejdååå!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kanske kan vara ett paket på väg redan nu...

Ett som skall öppnas direkt dessutom :-)

2011-12-08 @ 13:27:18
Postat av: Miranda

Gulle. Julklappar är bra. Är på väg in till stan nu för att fixa alla mina. Skype snart? Bisoux

2011-12-14 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0