Jul, jul, strålande jul!

JAG HAR FÅTT JULKLAPPAR!!!

Jag satt och var lite deppig för att nästan inga julklappar skulle ha kommit fram till mig till julafton, när värdpappan ropar på mig att jultomten har kommit! Brevbäraren hade precis varit förbi och lyckats pressa hela brevlådan full med paket!



Så här glad är jag nu!!!




Tack så jättemycket Jacqueline, Emelie och Pauline, och Mosterfamiljen (tror jag, jag gissar på handstilen)

Och mamma också, men jag misstänker att det är julklappar till värdfamiljen som jag har beställt!


Jag hoppas att de flesta paket har kommit fram till er och annars får ni dem i början av nästa vecka!


Katten försöker tjuvöppna alla paketen, men de öppnas inte förrän imorron på morgonen här, så det är först då jag får se vad det är!



Tacktacktack så jättemycket i alla fall, nu känns det lite mer juligt även här i Frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0