Dan efter dopparedan!

Nu har jag har ätit gott (men ALLDELES för mycket), pratat med trevliga människor, fått superfina presenter, upplevt julfirande på franska och helt enkelt haft en helt UNDERBAR JUL!!

1000000 TACK för alla fina presenter som har lyckats ta sig ner hit! De var superfina allihopa! Och tack på förhand de som ännu är på väg! Och tack för alla godjul-hälsningar!

Jag kommer fira julafton hela veckan tror jag, för det kommer komma en eller kanske till och med två julklappar till mig nån gång under veckan, plus lite spridda julklappar til värdfamiljen också. Och så kommer jag äta allt godis som jag har fått också, och så på söndag är det nyårsfirande med mera mat och släkten igen! Kalas helt enkelt!





Tack alla för en superfin jul, och än en gång GOD JUL!!

Det kommer lite bilder och sånt från julfiranderna nån annan dag! :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände sen? Nu är det länge sedan det var juldagen... Förra året ju.

2012-01-01 @ 22:19:50
Postat av: Anonym

Nu vill vi veta mer ! Puss från mamman

2012-01-05 @ 22:36:06
Postat av: Sofia

Men blogga dåråååå. Och btw. När jag får tillbaka mitt liv, typ på onsdag, så kan jag börja skypa igen. Bra va? =P

2012-01-09 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0