Kallt, regnigt och höstruskigt

Inatt var det ganska svårt att sova för många i den här området, för det ösregnade, öshaglade och blåste som attsingen!
Och när jag trodde att det äntligen hade tagit slut, när jag för en gångs skull skulle gå hem från skolan (hade bara en lektion idag weho!) så började det igen när jag var sådär 500 meter från skolan. Smart som jag är tog jag min regnjacka idag, men tyvärr inte stövlar, regnbyxor och supervarma kläder. Jag var ganska dyngsur när jag kom hem, och till råga på allt hade de stängt av värmen i hela huset just idag för att koppla in något intevetjag.

Så underbart mysig hösten är!


Två minuters uppehåll...

Kommentarer
Postat av: Emelie

JÄVLAR :O

2011-10-19 @ 18:49:09
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0