info om det mesta som är bra att ha

Adress till huset:

Felicia
chez LARCHER

29 Route d'honfleur
14360 Trouville
France


Min mailadress om ni inte har den:

[email protected]

Mitt franska telefonnummer (UPPDATERAT!):

+33 6 88 55 72 77

Telefontider (tag med i beräkningen att jag inte har telefonen med mig/på hela tiden. Om jag inte svarar, försök igen senare:
Vardagar - efter 17.00
Helger - när som helst


Skypenamn (som Sofia så bra påpekade att jag inte hade skrivit ner):

flisan_21


Internet är faktiskt riktigt bra här, så skype fungerar alldeles utmärkt!


Beskrivning till hur ni kan se var jag bor på google maps:

sök på avenue de la mer, trouville-sur-mer. Då ser du att det står Hennequeville i närheten av det. Följ Avenue de la mer lite söderut, tills korsningen Avenue de la mer/Route d'honfleur (D513). Det huset i norra hörnet med pool, där bor jag!
Jag vet att ni är avundsjuka.


Så, nu har ni inga ursäkter till att inte skicka fina kärleksbrev till mig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

http://www.volvooceanrace.com/en/Cammas-receives-ultimate-French-honour/3476/news.html

2011-09-21 @ 08:48:00
Postat av: Sofia

Fint att du har det fint, vad glad jag blir! Men skypenamn och sånt då? Eller du kanske inte kan göra sånt? PUSS

2011-09-23 @ 09:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0