Schvish, svich, schviss, scviss, svisch?

Heeeeeeej!
Okej, alltså då har jag shoppat loss på ett jättestort friluftsmagasin för att införskaffa alla fleecetröjor och långkalsonger och feta vantar så att jag överlever en veckas skidåkning i alperna! Min outfit är helt oslagbar! Utanpå är jag tyvärr helsvart, men under är jag en blandning av lila, turkosblå och rosa. I den här affären som vi var i finns det nämligen fleecetröjor och sockar i MASSOR av färger och då måste jag ju slå till på lite extra fräsiga lila fleecebyxor till exempel. Jag begränsade mig lite när min värdfamilj tittade skeptiskt på alla färgvalen jag hade gjort. Men om man nu har tillfälle så kan man ju inte bara låta det gå förbi i helsvart, eller vad tycker ni?


Aa, annars har jag två bac blancs nästa vecka igen, i franska och fysik - biologi, och alla i skolan inklusive mig hoppas hoppas hoppas att snön hinner komma och stanna kvar i ordentliga mängder till tisdag morgon så ingen kan komma upp till skolan som ligger på en höjd. Det är sagt att det ska komma 7-10 cm snö på söndag, så man kan ju alltid hoppas faktiskt!!


Puss och gonatt, idag har jag stekt crêpes helt själv och imorgon ska jag göra potatisgratäng och läsa "The adventures of Huckleberry Finn". Jag lär mig nya saker hela tiden här!



Angående rubriken: Hur stavas det egentligen? Jag har funderat på det väldigt länge nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi måste skypa jättesnart!! saknar diig :D

2012-02-04 @ 18:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0