Å så duktig jag är!

Jag känner mig så duktig för att jag har blivit klar med min introduktion till historian precis just nu att jag kände att det behövde skrivas!
Sen var jag duktig igår också och sorterade nästan alla mina bilder från när jag kom hit. Jag har blivit riktigt duktig på att ta med mig kameran och faktiskt TA foton! Så när jag kommer hem kan ni få se ett megalångt bildspel med aaaaalla bilder i tidsordning och allt, bra va??



Här får ni dessutom lite bilder för att pigga upp er - I fredags var vi och firade två kompisar som fyller år i veckan, först på McDonalds och sen bowling!








Och vet ni?? Tro det eller ej, men det är FROST här!!! I två morgonar på raken nu, och på dagen har det hållit sig på max 2 grader! Så nu ni, nu kommer det nog lite snö hit med!



Puss och god natt, nu måste jag sova!!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Hur blev det med frosten? Här är det faktiskt vinter nu, på riktigt. Uppdatera gärna!

2012-01-25 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0