Flygtur och strandpromenad

Hej på er! Jag var lite kryptisk häromdan om vad jag skulle göra, för det är ju alltid roligt att hålla er nyfikna på mitt otroligt spännande liv här!
Det var alltså sisåhär att min värdpappa hade vunnit en flyg-sightseeing över Normandie, och hade lyckats få en extra plats. Det var tänkt att Marie skulle föjla med, men hon ville hellre åka hem till nån kompis. Därför fick jag frågan, och tänkte att det väl alltid är trevligt (och ganska coolt) att flyga lite och få se stället som jag har bott på de senaste 10 månaderna från luften. Så vi begav oss iväg till Caens flygplats på lördag morgon och miglade lite med de 10-tal andra personerna som hade vunnit flygturen innan vi klev ombord på det PYTTELILLA planet och flög iväg!

Det var ganska tufft men något obekvämt då jag blev inklämd mellan två rejäla herrar och dessutom var det ganska mycket turbulens och en del mådde ganska illa.   Men annars var det trevligt!
 
 
Sen på eftermiddan tog jag och tre kOmpisar en tur i Deauville och på stranden för att kolla in triathlonet som var där. Men det blev mest glass och prat, inte för att det var så fel! 
 
 
Nu är det så att min dator kraschade sista veckan i Frankrike, så allt är lite försenat och inga bilder blir det heller tyvärr... Så nu kommer det lite inlägg som var tänkta till sista veckan men som kommer nu istället. Jag har fåTt tag i en ajfån för tillfället, så det blir lite som det blir! 
 
 
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0