Hellooooo!

Hellooo tout le monde!

Jag kände att ni kanske ville veta att jag lever och har det bra nu också. Det gör jag! Men jag börjar bli lite seg i huvudet av min uppsats som inte någonsin vill bli klar. Men imorgon kväll tar jag ett rejält krafttag och avslutar den, sådetså!
Annars händer inte så mycket, Marie fyllde år i fredags och vi fick en lyxig marängsviss av något slag till efterrätt, Mums! För ett tag sen hälsade jag på min kompis och följde med henne på hennes voltigeträning, det var SUPERCOOOOOLT! Bilder kommer en annan dag!

Och så ah juste, jag fyller visst 18 OM TVÅ DAGAR!!!!!!!!!! IIIIIIHH!! HJÄLP! Det ska nog gå bra, men det känns ju lite läskigt att nästan bli vuxen. Planerna är att sova hos en kompis fredag till lördag och strosa runt i stan med henne ett tag, för att eventuellt äta något i huset lugnt med värdmorföräldrarna och Marie på kvällen. Kalas!


Och för alla er som missar detta event så oroa er inte, jag planerar att kalasa till något när jag kommer hem i sommar, som ett hej-jag-har-kommit-hem-och-har-ju -fyllt-18-år-också-partaj. Mer detaljer utvecklas senare.


Men innan allt detta fyller ju faktiskt min bästa lillasyster Tove 10 år, på fredag!!! Ett litet grattis i förskott får du här, och så ett stort grattis i efterskott senare!


OCH! om lite mer än en vecka kommer det besök i långa rader - bokstavligt talat! Det ska bli superdupermegabra!!


Klart slut för den här rapporten!
Bisous!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snart dyker vi upp ....

2012-03-29 @ 16:14:29
Postat av: Pappa

alldeles snart ...

2012-04-05 @ 12:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0